Toimintaa

Pelit

Bocciaa pelataan keskiviikkoisin klo 15.00 - 16.30 tuttuun tapaan Hyrylän uimahallin alakerrassa. Syyskausi alkaa 6.9., ja päättyy 13.12.2017.

Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat jäsenet!

Keilakerhon keila-ajat ovat joka tiistai klo 14 -15. Syyskausi alkaa elokuussa 22.8.2017.

Lisätietoja antaa Arvo Taskinen puh. 040 5233576

Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat jäsenet!

FRISBEEGOLFIA

Nyt pyörähtää vuoden frisbeegolf-heitot todella käyntiin. Kaikki halukkaat mukaan kokeilemaan lajia, johon voi oikeasti jäädä koukkuun. Siinä tulee samalla liikuttua luonnossa ja kaikenlaista voi sattua ja tapahtua.

Lahteen teatteriin la 11.11.

Olemme varanneet 50 lippua Lahden kaupunginteatteriin la 11.11. klo 13 esitykseen Broodway – musikaaliin Love Me Tender. Vauhdikkaassa musikaalissa kuullaan yli 20 Elviksen hittiä.

Teatteriesitys alkaa klo 13, esityksen jälkeen poikkeamme lounaalle. Salissa on induktiosilmukka.

Tosi edulliseen hintaan: jäseneltä 39 € ja ei-jäseneltä 69 €. Hintaan sisältyy teatterilippu, lounas ja kuljetus. Ilmoittaudu 10.10. mennessä Raija Lehikoiselle puh.050 5780878. Retki on maksettava yhdistyksen tilille Keski-Uudenmaan Kuulo ry FI07 4055 6920 0445 45. viimeistään 10.10. muutoin varauksesi peruuntuu.

Bussin reitti ja aikataulu:

Klo 10.20 Klaukkalan la-asema

klo 10.30 Nurmijärvi la-asema

klo 11.00 Hyrylän la-asema

klo 11.15 Keravan ra-asema

klo 11.30 Järvenpään la-asema

Virkistävää retkeä!

SYYSKOKOUS KERAVALLA ma 13.11. klo 10.00

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 13.11. klo 10-11.30 Keravalla Viertolassa os. Timontie 4.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Esityslista jaetaan kokouksen alussa. Tilassa on käytössä yhdistyksen oma induktiosilmukka.

Kokouksen jälkeen yhdistys tarjoaa kokoukseen osallistujille lounaan.

Tervetuloa!

Jääkärin morsian Keravalla la 18.11. klo 17.00

Keravan Ooppera juhlii 40-vuotista taivaltaan yhdessä 100 vuotiaan Suomen kanssa esittämällä jääkärivänrikki Sam Sihvon laulunäytelmän Jääkärin morsian.

Laulunäytelmä esitetään Kerava-salissa os. Keskikatu 3a.

Olemme varanneet esitykseen 30 lippua. Jäseneltä vain 20 € ja ei-jäseneltä 35 €. . Ilmoittaudu 15.10. mennessä Raija Lehikoiselle puh.050 5780878. Lippu on maksettava yhdistyksen tilille Keski-Uudenmaan Kuulo ry FI07 4055 6920 0445 45. viimeistään 15.10, muutoin varauksesi peruuntuu.

Omin kyydein.

Perinteinen Pikkujoulu Hyrylässä 28.11.

Vietämme yhdistyksemme pikkujoulua tiistaina 28.11. klo 17.30 alkaen Hyrylässä Mäntymäellä os. Luurikuja 1.

Ohjelmana reipasta, iloista, jouluhenkistä mukaansatempaavaa yhdessäoloa kera kauniiden joululaulujen.

Joulupukkikin on lupautunut vierailemaan lahjoineen. Pukin taakkaa keventääksemme toivomme, että jokainen toisi parin euron pikku lahjan tullessaan.

Tarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumaan 23.11.mennessä emännille Hilma Koskela gsm 040 8441960 tai Raija Lehikoinen gsm 050 5780878

Tervetuloa!

t. Hallitus

Myyjäiset joulukuun alkupuolella Keravalla Nikkarin koulussa.

Jos haluat neuloa sukkia tai lapasia, saat villalankaa Hilma Koskelalta gsm 040 8441960.

Hilman kanssa voit myös sopia, jos haluat lahjoittaa muuta myytävää tai antaa arpajaisiin voittoja.